Klachtenregeling

Heeft u een klacht, of zou u graag iets verbeterd willen zien? Schroom dan niet en bespreek dit met ons. 

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het samen met u op te lossen. U kunt ten allen tijde een afspraak maken om dit te bespreken met uw huisarts. Ook kunt u gebruik maken van het klachtenformulier op onze website. 

Klachtenfunctionaris

Komt u er na een gesprek met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Geschillencommissie

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

Actueel

03/02

Avondspreekuur

Met ingang van maandag 7 februari 2022 hebben wij ook een avondspreekuur op...

Lees meer
31/12

Nu online te regelen: MijnGezondheid.net

Vanaf heden kunt u gebruik maken van het patiëntenportaal MijnGezondheid.n...

Lees meer
Archief