Telefonische bereikbaarheid

De assistente is op werkdagen telefonisch te bereiken op de volgende tijden:

tussen 08.00 – 12:00 uur en tussen 13:00 – 17:00 uur

Om ons spreekuur goed te kunnen reguleren is er soms meer informatie van u nodig is. Onze doktersassistentes zijn opgeleid om bij het eerste contact een of meerdere vragen te stellen. Dit wordt Triage genoemd (het bepalen van de urgentie van de hulpvraag). Onze doktersassistentes beschikken over voldoende medische kennis om uw hulpvraag te mogen en kunnen interpreteren en volgen het beleid dat door de huisartsen is uitgezet. Wij vragen dan ook vriendelijk om uw medewerking bij eventuele vragen aan u over de reden van uw komst.

Voor de praktijkvoering vinden wij het prettig als u voor het maken van afspraken belt tussen 08:00 uur – 11:00 uur of tussen 13:30 uur – 16:00 uur.

Wilt u liever langs de praktijk komen om een afspraak te maken? Ons loket is bemand van 08:00 uur-17:00 uur.

Actueel

03/02

Avondspreekuur

Met ingang van maandag 7 februari 2022 hebben wij ook een avondspreekuur op...

Lees meer
31/12

Nu online te regelen: MijnGezondheid.net

Vanaf heden kunt u gebruik maken van het patiëntenportaal MijnGezondheid.n...

Lees meer
Archief